niedziela, 10 lutego 2013

[949].

Joanna nadal mnie zachwyca. Nawet kiedy Jej nie ma. 
Czasem patrzę na Jej zdjęcia i mnie uderza jaką była piękną kobietą.
To zdjęcie zrobione przez Polę.
I jak tu nie wierzyć w elfy?
...

"Chustka" ma się pojawić na półkach na przełomie maja i czerwca 2013. Szczegóły na stronach wydawnictwa ZNAK i oczywiście na FB Fundacji.
W wydaniu książkowym znajdą się nowe zdjęcia i teksty Joanny.
Treść sami znacie, a makieta bardzo mi się spodobała. Dla mnie, to murowany bestseller ;).

Każdy zakupiony egzemplarz wspiera Fundację Chustka.

...
Do wszystkich zainteresowanych książką:
Właśnie się dowiedziałem, że blog będzie wydany już w kwietniu.
P

50 komentarzy:

  1. była przepiękną kobietą. i inteligentną! - a to w dzisiejszych czasach, niestety, nie zawsze idzie ze sobą w parze...
    nie mogę się doczekać na tę książkę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnych czasach nie zawsze inteligencja towarzyszyła urodzie, choć według moich kryteriów uroda to nie tylko krasa ciała, a również piękno wewnętrzne które widać w postaci zachowań. Dopiero te dwie cechy dają prawdziwe piękno. Często ktoś jest piękny choć jego uroda ciała pozostawia wiele do życzenia.

      Usuń
    2. Dodam: Joanna była piękną kobietą w całej rozciągłości.

      Usuń
  2. zniknełaś nam z oczu,ale nigdy z serca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zachwycała na każdym zdjęciu.. Piękna, mądra i odważna. Czekam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, ze nie byla porcelanowa laleczka, choc na niektorych zdjeciach taka zdaje sie byc...zachwyca mnie polaczenie w Niej zarazem ogromnej sily jak i wzruszajacej delikatnosci...Poruszyla mnie swoja madroscia, skromnoscia i tym specificznym poczuciem humoru; bystra i szczera...na taka ksiazeczke czekam :) Wspieramy Ciebie i fundacje z calego serca, Piotrze...Mam nadzieje, ze ten wiosnenny projekt wetchnal w Ciebie nowe zycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie też))
    czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozostało po Niej sporo bardzo ładnych zdjęć często bardzo oryginalnych,nietypowych,bo rzeczywiście była ładna a gdy jeszcze fotograf się postarał :-) ... Jej blog jako książka to będzie bardzo wartościowa rzecz.Dla wielu osób nie tylko tych którzy Jej tu wiernie towarzyszyli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym, żeby była bardziej w maju niż w czerwcu... Dałabym na Dzień Matki mojej Mamie. Ale jeśli będzie bardziej w czerwcu, dam samej sobie na Dzień Dziecka:) Byle by była.
    Joanno, JESTEŚ wielka. Zawsze jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona będzie zawsze piękna. Ona jest z Ciebie, Piotrze bardzo dumna;-). Czekam na książkę

    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam może głupie pytanie, ale zapytam. Czy będzie można odpisać 1% na Fundację Chustki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z przepisami Fundacja może ubiegać się o status OPP (i możliwość zbierania 1 %) dopiero po dwóch latach działalności

      Usuń
  11. Też niecierpliwie czekam...
    O Joannie opowiadałam wszystkim, którzy tylko chcieli słuchać :)
    Teraz będę zachęcać do kupowania książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Joanna była piękna i na zewnątrz i w środku. Nie mam FB więc daj znać proszę tutaj, kiedy coś konkretnego będzie wiadomo. Tutaj jestem każdego dnia. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czekam na książkę.
    Tęsknisz bardzo. Tak, Joanna była piękną, mądrą kobietą. Miała też wielkie szcęście, że na czas cierpienia, i najważniejszego okresu życia miała Ciebie .
    Pozdrawiam, i myślę o Was czasem .

    OdpowiedzUsuń
  14. Byla naprawde bardzo ladna (czy na starych zdjeciach - jako busineswoman czy na nowych) i inteligentna.

    Z niecierpliwoscia czekam na ksiazke. Poprosze rodzine w Polsce, zeby mi ja od razu kupila, gdy sie ukaze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niepublikowane wcześniej teksty i zdjęcia, będą niewątpliwie dodatkowym atutem książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cierpliwie czekam na książkę!
    Będzie jednym z moich drogowskazów!
    Na każdym zdjęciu odnajduję inna Joanną !

    Była niesamowita pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękno człowieka tworzy nie tylko jego uroda. Tworzy je również charakter i ekspresja. Joanna miała to wszystko razem. Była piękna w całości wraz z jej niedoskonałościami o których sama czasem wspominała. Joanna była nieprzeciętną kobietą, a świadczy o tym to wszystko co pozostawiła po sobie.
    Jaranna

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się: komu Joanna podobała się bardziej,
    męzczyznom czy kobietom?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, urocza, ujmująca.
    Na zawsze w sercu mem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tym zdjęciu jest taka krucha , śliczna ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączyłam późno. Tuż po odejściu Chustki. Zrobiło się o niej głośno, więc dotarło nawet do mnie, osoby stroniącej od blogów.

    Pierwszy raz przeczytałam łapczywie ze strachu, że ktoś ten unikat wykasuje.
    Teraz czytam drugi raz, powoli smakując i powiem Wam, że niech się wszystkie Masłowskie i Witkowskie chowają.

    OdpowiedzUsuń
  22. z wielką niecierpliwościa będe oczekiwac książki o pięknym elfie....

    i wielkim zaszczytem będzie dla mnie posiadanie tego bestselleru w swoim domku.

    Panie Piotrze ogromnej siły życze....pozdrawiam z zasniezonego londynu.justyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, piekne to zdjecie, takie uwazne...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna wewnętrznie i zewnętrznie !
    Dla mnie to był zaszczyt być tu z nią ponad rok . Czekam na książkę ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupię na pewno. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. powtórzę za poprzedniczką: jak jest piękne wnętrze to piękno zewnętrzne jeszcze piękniejsze i głębsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale często twarz mówi już wiele, oczy, gesty, sposób poruszania się, wypowiedzi, tembr głosu, chód, ubiór. Bardzo wiele mówi to o wnętrzu.
      Przejrzałam bloga, zwłaszcza na początku Asia dodawała często zdjęcia tzw. zwariowane, miniaste, zastanawiam się dlaczego. Potem te zdjęcia zmieniały się. To tutaj jest faktycznie wyjątkowe.

      Usuń
  27. czekam na wydanie bloga w formie ksiązkowej

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna, i piekielnie inteligentna babka;))

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na książkę

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. 28 maja mam urodziny:) ta ksiazka, film bedzie moim najpieknieszym urodzinowym prezentem...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem w trakcie czytania bloga po raz trzeci... Po raz trzeci od początku. Nie wiele jest podobnych blogów... Wybitna, piękna i dobra kobieta...

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna na zewnątrz i w środku - często o niej myślę chociaż jej nie znałam w realu,brakuje jej przemyśleń,postów z przekazem- brakuje mi Joasi ,czemu takie wyjątkowe i wspaniałe osoby tak często odchodzą młodo?:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Z niecierpliwością czekam na książkę!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Do wszystkich zainteresowanych książką:
    Właśnie się dowiedziałem, że blog będzie wydany już w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałem na to, bardzo się cieszę, jestem przekonany, że książka przyniesie wiele dobrego grupie ludzi, którzy nie dotarli do bloga.

      Usuń
    2. To bardzo dobra wiadomość. Czekam niecierpliwie. Dziękuję!

      Usuń
  35. wspaniale! czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie to bedzie moja "biblia" bo wracam na bloga Asi codziennie czasem mam wrażenie że udaję sama przed sobą,że Ona nadal żyje ale chyba jest tak jak kiedyś mówiła Jankowi .."energię którą daje się światu zostaje mimo, że umieramy"

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę się doczekać, aż trafi do moich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po przeczytaniu bloga Joasi, była taka, że powinien mieć on swoja wersję drukowaną i cieszę się ogromnie, że tak się wkrótce stanie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga