sobota, 25 września 2010

[172]. lubię.

kocicę lubię. od wczoraj mnie nie odstępuje.
na noc pogoniłam ją z pościeli, ale rano momentalnie skorzystała z otwartych drzwi i władowała się do łóżka.

***
lubię spędzać tu czas.
dziś pozowałam do sesji.









foty są, oczywista, nieobrobione, ale mam nadzieję, że docenicie ich klimat ;)

***

lubię podróżować z Synkiem.
pojechaliśmy popołudniem do Reszla.
zwiedziliśmy zamek - lochy i basztę, kościół, trochę połaziliśmy uliczkami.

jestem zachwycona.
w życiu nie widziałam ładniejszej miejscowości - ani w Polsce ani zagranicą.

chciałabym tu mieszkać.
na starość (ech...).
albo - od jutra.

9 komentarzy:

  1. Doceniam wszelakie klimaty - wszystko jest lepsze niż nijakość... każda chwila jest warta żeby ją łapać i chwytać i nią żyć... "jakby nie było mnie"
    " nie czuję ciała i tylko błagam o łaskę trwania jeszcze,..." KINGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadam
    Powoli spadam
    W korytarze świateł
    W pomruki znaczeń

    Spadam
    Jakby nie było
    Całego świata
    Jakby nie było nawet mnie
    Nawet mnie...

    Spadam
    Pomiędzy zdania
    W niedorzeczności
    bez wahania

    Spadam
    Chroni mnie wiara
    Niech będzie chwała Bogu
    A w mojej duszy spokój
    Spokój...

    Spadam
    Co się wyprawia?
    Cały w spadaniu
    Cały ze światła

    Spadam
    Jaka zabawa
    Jaki tu spokój
    Równowaga

    Spadam
    Nie czuję ciała
    I tylko błagam
    O łaskę trwania, jeszcze

    Spadam
    Zostaniesz sama
    A może to mój chory sen?
    A może śmierć?
    A może nie ma
    Nie, nie ma
    Może nie ma mnie?
    Nie, nie, nie, nie, nie, nie
    Sen?
    A może śmierć?
    A może nie ma
    Nie ma, nie ma, nie ma
    Nie ma mnie?
    Nie, nie, nie, nie, nie, nie
    Sen
    Śmierć
    A może nie ma, nie nie ma
    Może nie ma mnie
    Nie, nie, nie, nie, nie, nie...

    (Coma, "Spadam")

    OdpowiedzUsuń
  3. od jutra nie bo przeciez mamy isc w Wawie na spacer!
    W zwiazku z powyzszym zostaje ci sie zamieszkac tam dopiero na starosc :-)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz nogi, jakie dłuuuuuuuie, zgrabne, mmmmmmmh... wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory na fotach tych z Reszla przewalone.
    Ale tak czy inaczej pięknie tam, potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A te foty z sesji klimatyczne. Takie właściwie obrazy, a nie foty.
    Pokaż je po obrobieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczy zielone życie szalone.

    Oczy zielone, oczy kota.
    Uważaj chłopcze, idzie niecnota :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja w klimatach ikonograficznych. Tfu, nie tak, cerkiewnych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotki faktycznie klimatyczne. Jak dla mnie najbardziej rozbrajające jest ostatnie zdjęcie z sesji (z palcem w nosie) i to z siedzacą 'babą' na środku pokoju. Pomimo ze nieobrobione to superanckie - takie sa najlepsze.
    Jutka

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga