czwartek, 23 września 2010

[170]. jesień na Mazurach.

pożyczyłam z car-parku mojego byłego koncernu lanserską furę (biały lakier, brązowa skórka, automat, dwa okna dachowe), zapakowałam Syna i wziuuuuum, w mniej niż trzy godziny przybyliśmy na Mazury.
po drodze mieliśmy dwie przygody:
1. gdy tankowałam, kluczyk za cholerę nie chciał odczepić się od dekielka wlewu paliwa, co sprawiło, że jak już go wyrwałam, to zataczałam się ze śmiechu i rozchichotana płaciłam za paliwo;
2. fabryczna nawigacja poprowadziła mnie do Mrągowa takimi dróżkami, o jakich mi się jeszcze nigdy nawet nie śniło. oczywiście sama sobie jestem winna - wklepałam wybór najkrótszej trasy.

na miejscu przywitała nad sarenka, która grzecznie i długo pozowała do zdjęcia.

a potem zajęłam się jedzeniem ogromnych ilości wszystkiego i przytulaniem nowego mieszkańca - kociczki Marysi.

5 komentarzy:

  1. Jesteś piękną kobietą, o głębokim spojrzeniu i zmysłowych dłoniach.
    Widzę w Twoich oczach zmęczenie chorobą.
    Bądź dzielna, odpoczywaj, zbieraj siły na dalszą walkę.
    Podziwiam Cię i szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy znów do mnie zawiedzie Cię nawigacione?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! jak cudownie przeczytac dzisiejszy post. Od razu jakos tak milo - wypoczynkowo - weekendowo - przygodowo sie zrobilo. Mam nadzieje ze Bohaterka podzieli sie na blogu jakimis zdjeciami jesiennej mazurskiej urokliwej natury. Wypoczywajcie! Jutka

    OdpowiedzUsuń
  4. [color=#7be100]Приветствую всех[/color]


    [color=#7be100]Известностью [url=http://www.memdosug.com]проститутки питера[/url] в Петербурге не имеет границ. С каждым днем множество услуг Проститутки Питера растет, но вот, на самом деле, надо сказать, что женщины представительниц тружениц интима здесь всегда хватало, даже в древние времена. И это не странно, ведь на самом деле Санкт Петербурга способны дать полный спектор секс знакомства, не требуя букетов, виски и сладостей, при этом их предложение по деньгам явно не будет высока.[url=http://www.memdosug.com]элитные проститутки санкт петербурга[/url] уже давно были постоянными, но желанными посетителям разнообразных передач о ночной жизни, а также героинями интервью. И это, по сути, делает им хорошую услугу, поскольку предложения знакомства для секса и без того весьма известны в нашей стране. Тем не менее, постоянные клиенты у sex девочки обслуживаются по одному постоянному адресу. Ведь [url=http://www.memdosug.com]элитные девочки петербурга[/url], доставляющие им наслаждение, обычны, и знают, что каждому мужчине нравится, а что – нет. Например, не так уж и трудно найти в Петербурге настоящих поклонников пикантного, транссексуалы Питера и других проявлений, которые еще некоторое время назад считались мягко говоря не приличными. Теперь же [url=http://www.memdosug.com]трансы санкт петербурга[/url] вполне нормально, а на предполагаемого гостя всегда найдется свой исполнитель.[url=http://www.memdosug.com]интим знакомства в петербурге[/url][/color]


    [color=#7be100]С уважением ваш друг Санта[/color]

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga