środa, 2 czerwca 2010

[54]. Adolf i roboty drogowe.


***

grzmi i pada. uwielbiam deszcz i burzę.
uwielbiam zapach ozonu w powietrzu.
uwielbiam wsłuchiwać się jak deszcz uderza o szyby i parapety.
niech leje przez cały dłuuuuugi weekend!

***

powiedziano mi dziś, że za sprawą mojego bloga doktor Tenzin ma od tego tygodnia o pacjenta więcej. życzę tej osobie dużo zdrowia, przynajmniej tyle, ile ja mam dzięki Jego ziołom i diecie.
porady Tenzina to truizmy: nie jeść cukrów prostych, białej mąki, nie pić kawy, prowadzić regularny tryb życia, jadać o stałych porach ciepłe posiłki, które samemu się przyrządzi, zasypiać maks. o 23.00 itp.

nie wyobrażam sobie nikogo zdrowego żeby chciał zastosować się do tych porad.

***

dziś Gagatka ma urodziny.
Stooo laaaat!

6 komentarzy:

  1. eee, tego robota samaś zmontowała? niezłe ciotka niezłe
    arr

    OdpowiedzUsuń
  2. robot znaleziony w sieci, pokolorowany w Ilustratorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia,
    Ja mniej więcej tak jak piszesz - żyję już prawie 4 lata. :) Jestem (chyba) zdrowy. Daje to niesamowitego powera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomasz> "mniej więcej" to jednak nie jest ściśle według :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O! dziękuję!

    Ja jestem zdrowa i stosuję się do tych wszystkich porad. Nie jem ani biało -mącznych, ani nabiału, ani kawy, ani nawet mięsa - poza rybonami - o!

    I żyję- a nawet czuję się lepiej miliony razy niż kiedyś + of course 12 kg mniej też jakże miłym bonusem jest.

    uściski od mła

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga