piątek, 30 kwietnia 2010

[20]. podroby.

podjęłam decyzję żeby poinformować o domniemaniu guzów Krukenberga Babcię B.
wyśmiała koncepcję i wypowiedziała się co do stanu intelektualnego oraz wiedzy speców z Uniwersytetu Medycznego.
po chwili zastanowienia dodała: jakby wycięli ci oprócz całości dołu również żołądek, to wreszcie byś była zadowolona, bo dotarłbyś do wymarzonej wagi 49 kg.
- zaproponuję im wycięcie też płuc, żeby mieć pewność, że będę faktycznie szczupła - odpowiedziałam.

nasłałam na uczonych od tomografii Niemęża. niech wyjaśni temat - skoro pan naukowiec podejrzewa tak rozległe przerzuty z żołądka do jajników, to czemu na opisie tomografii nie ma ujętych informacji o umiejscowieniu raka w żołądku.
- no właśnie, właśnie. w żołądku niczego nie zauważyłem, ale chciałem zasugerować państwu wykonanie dodatkowej tomografii z kontrastem żołądka, bo bardzo by mi się to przydało do mojej pracy naukowej.

i tak, zgodnie z daną mi obietnicą, kolejny pracownik służby zdrowia dołączył do listy osób, którym Niemąż oderwie łeb i nasra do szyi.

3 komentarze:

  1. A po co ma im strać do szyi skoro oni mają w standardzie nasrane w głowie?
    Lepszym pomysłem jest podtapianie w gnojówce...na żywca jest lepsze stereo.

    OdpowiedzUsuń
  2. to hańba że nawet w służbie zdrowia bawią się w dobrego i złego policjanta.
    nie ma to jak psychicznie wsadzić kogoś do grobu, potem wyciągnąć i przypisać sobie wszelkie zasługi.
    a babcia b to by na łogniu fajnie skwierczała :)
    arr

    OdpowiedzUsuń
  3. Celebrity nudes [url=http://www.buzka.com/popnet/folder?resourceId=406598] nude movies[/url] Nudebabes

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga